Lencana Facebook

Image Hosted by ImageShack.us
  Mesej Dari Kotak "Sampaikan Pesanan Anda"-V2

Posted by . | 2:47 PM | | 0 comments »



Nama: Afaarifin
Alamat Email : affazx@yahoo.com
Perkara: Tahniah

Tahniah kpd admin yang menerbitkan blog ni.. aku baru jumpa laaa.. waaaaa lambat..
orang koberang lambat sokmo..
salam buat semua member lama..
nanti aa cerita panjang..
Rozi call aku.. 0139273075..Selamat mengenang kembali kepada rakan-rakan lama.TQ admin kerana usaha anda membuka ruang kenanagan silam.Selamat maju jaya semua.. kalau kenal .. tepon le... ada dah dalam list name atas tu 
Nama: mnoer hj idris
Alamat Email : mnoer_media@yahoo.com
Perkara: CALON NYDP - Satu Memori 88-90
Ake sesaja jer nak kongsi criter… Maser tu sibuk nak ader pilihanraya kat maktab… pilih EXCO baru… 89-90… Entah saper punyer kijer… diorang calonkan aku untuk NYDP tuuuuu… nak dijadikan cerita… tiba la malam untuk berkempen… kat dewan besau tu la… malam2 sebelumnyer dah stat kempen untuk jawatan2 yang lelain tu la… aku tak gi pon. Tak minat ler kater kan. Malam tu.. dimulakan dengan kempen jawatan exco aper ntah… Aku tengok…! YA ALLAH…! Lepas calon abis kempen meraih undi… brader-brader Senior dengan Super Senior sudah tujah calon tu dengan soalan-soalan berdentam… bedentummm… kalau orang lemah jantung, mesti tumbang punyer arr… pompuan mengandung pun boleh terberanak kat situ… kekadang kalau dengor pun langsung tak masuk akal.. tak der kener mengener dengan jawatan tu pon.. Dalam ati aku kata… ni takleh jadik ni… sebelom aku pitam kat stage tu.. baik aku wat sesuatu… Toleh kiri, toleh kanan… aku buat MOONWALK macam Maikel Jeksen… tau-tau aku dah tebaring atas katil kat dalam bilik… kat asrama. Pusing kiri.. salah… pusing kanan.. salah. Ye laa.. orang dah bersalah! Last-last aku pakai towel, trus gi bilik mandi, tak pasal-pasal cari baju seluar yang belum dibasuh… dan aku mula la membasuh malam tu… Lepas 15 minit.. aku dengor riuh kat depan bilik aku… jerit, panggil nama aku… tiba-tiba… “Woi!  Ni dier hah! Cilakak lu… orang dok cari dier… dier boleh basuh baju kat sini…” Aku tak ingat saper yang cakap.. lagi pun aku tak sampai ati nak pandang muke mamat tu.. ‘KANTOI AKU’ kataku dalam ati... aku tunduk jer  kemalu-****an.
Tak abis lagi... sampai ari mengundi... biler time keputusan nak umum petang tu.. sajer aku tak turun... for sure kalah kan... ! Aku tewas dengan BELL@Rubella.. tapi yang best nyer tuh... aku buleh dpt 26 UNDI…! Tak cayer.. tak cayer…! Saper la agaknyer yang baik ati bagi undi tu kat aku… Syahdu arr… nak menitik ayer mata aku… Tapi itula hakikatnyer… aku cumer ader 26 orang kawan jer at maktab tu… tu sebab aku tak berapa nak popler… tapi aku redha macam shamsudin redza… (tak der arr.. korang sumer memang bagus!! kawan aku donia akhirat)
MORAL OF THE STORY is… jangan la basuh baju waktu malam… ehehee… MPIK still the best!!! Banyak kenangan aku kat saner dan besau jasanya pada aku yang kerdil ini….
p/s Pengundi-pengundi aku yang 26 orang tu... kalau korang bertanding mana-mana Parlimen ker, DUN ker.. maupun jawatan Pengerusi Surau... bagitau aku... AKU SOKONG!
 

0 comments

Sampaikan Pesanan Anda


Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]