Lencana Facebook

Image Hosted by ImageShack.us
  Mesej Dari Kotak "Sampaikan Pesanan Anda"

Posted by . | 12:25 AM | | 1 comments »


Nama: mazlan mat zain
Alamat Email : mazawa@gmail.com
Perkara: K6/86
Salam....... blog ni rosli ahmad (BTP) yang bagi tau aku.... memori yang sangat menarik di MPIK 86 - 88... Nak kenal aku senang aje rasanya . Basist Rosli ahmad nan mastor punya band. Lagi satu aku couple ngan Hawa Yazid (PMPS) ... Kami dah kawin dekat 20 tahun dah... anak 2  orang... ada masa aku scan dan upload gambar masa kat mpik
Ulasan Admin:
T.Kasih Lan... Diharap rakan-rakan 86-88 akan dapat menghubungi anda. Rasanya Group Fleksible dah hampir lengkap diketemukan.. Spark, Rosli dan anda. Baru tadi saya menghubungi Mastor.. dan beliau akan melayari blog ini. Lepas ni boleh jemming... Blog peribadi anda telahpun dipautkan di Pautan Web/Blog ExMPIK..



Nama: Suria Hj Yamat
Alamat Email : 
danialabg@yahoo.com.my
Perkara: Alumni MPIK
Assalamualaikum.
Saya dimaklumkan oleh salah seorang pensyarah MPIK(IPIK) bahawa Alumni MPIK dah ditubuhkan.satu perjumpaan telahpun diadakan.mungkin ada kwn2 yang dah tahu berkaitan hal ini.Pengetua MPIK sekarang adalah Pn. Norul Aini.. pensyarah kita dulu.
Ulasan Admin:
Terima kasih Suria di atas maklumat ini. Utk makluman semua, website rasmi Alumni MPIK memang sudah diwujudkan dan ianya ditadbirkan pengurusan MPIK sendiri. Dan blog Ex-MPIK yg dibina ini pula, bukanlah blog rasmi utk Alumni MPIK. Ianya dibina atas dasar ingatan dan kenangan terhadap rakan-rakan di MPIK. Rakan-rakan yang ingin menyertai Alumni MPIK secara rasmi bolehlah rujuk di sini.. Terima Kasih




Nama: Mohamad Nasir Mat Tahir
Alamat Email : pokce@yahoo.com
Perkara: Mencari Rakan-rakan Lama.Mencari Rakan-rakan Lama. K8/86 PSR MU.
Selamat berpuasa dan menyambut Hari Raya semua.
 Ulasan Admin: Terima kasih.. Pokce... war-warkanlah pada rakan-rakan MPIK.

1 comments

  1. Unknown // September 5, 2009 at 12:48 PM  

    M.Nor, Aku rasa aku salah sorang dari 26 org tu. Aku bertanding jugak lawan Hafiz (senior). Tapi undi aku tak le seteruk nko. Aku rasa aku tak undi Bell sebab aku dah agak yg mat jiwang tu mesti terlibat dgn percintaan sepanjang 2 1/2 tahun tu. Zamri? aku tak fikir aku undi dia sebab... err... sebenarnya sebelum masuk MPIK aku memang tak suka budak Ganu sbb bola sepak.

Sampaikan Pesanan Anda


Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]