Lencana Facebook

Image Hosted by ImageShack.us
  Mesej dari Kotak Pesanan: Mang 87-89

Posted by . | 1:08 AM | 0 comments »

  Nama: mangmang
  Alamat Email : azman617@gmail.com
  Perkara: Jumpa Dzidan
 

Mesej: Best betul bila aku berada di Klang dan Call Dzidan. Malam tu kami sembang panjang. Bayangkan sejak tinggalkan MPIK tahun 1989...jumpa semula pada Nov 2009. Lama tuuuu... Dzidan tak banyak berubah. Macam dulu jugak. Akupun (ikut kata Dzidan) masih hensem macam dulu jugak. Malam tu aku sengaja kasi Lan Buntal dan Jengka jellous. Aku guna phone aku call 2 mamat ni tapi yang bercakapnya Dzidan. Bangga jugak aku kawan aku si Dzidan ni rupanya sekarang dah jadi orang hebat. Lupa lak nak ambil gambar. Namun bandar Klang akan tetap menjadi ingatanku sebab aku bertemu dengan kawan lama. Aku dah jumpa rakan-rakan MPIK selain yang dari Terengganu cuma Jengka je... Itupun kebetulan dia ke Terengganu dan call aku. Kalau yang rakan-rakan di Terengganu yang selalu jadi mangsa penjamin aku nak buat apa-apa Dillah Hulk.  Nanti aku akan hubunggi yang lain dengan berpandukan no phone dalam blog ex-mpik ni. Rumah aku dekat sangat dengan Masjid Terapung. Kalau berhenti sembahyang kat situ cuba-cubalah call aku.
Sepotong puisi untuk semua.

0 comments

Sampaikan Pesanan Anda


Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]