Lencana Facebook

Image Hosted by ImageShack.us
  3 foto remaja

Posted by Cheguman | 5:34 PM | , | 3 comments »

Salam semua.
Kali nie giliran aku lak menulis. Bukan Yan dan bukan Jebat, ok. Bila aku menulis, biasalah. Aku akan masukkan unsur-unsur kecindan, keshahduan, dan sentuhan emosi secara melampau. So, bersedialah mengawal emosi korang.
Sebagai permulaan, aku paparkan 3 keping gambar yang diambil dari RXS' file aku. Aku percaya, foto-foto ini akan menjadi bahan paling gempar kerana ia membongkar kekeliruan jati diri para remaja tersebut.
















Lihatlah aksi 'toye' mereka: Wak Saari, Dean (burung), Nazam, Tapa. Sorang lagi tu sepatutnya tiada dalam gambar.

















K6 PSR(MU) 88-90  Lihatlah... ramai tu. Masih kenal? Ada Ana (wife Sham), Nazmi, Suriani (wife Yeop), Suhaini, Suria dan arwah Siti Marzila... al-Fatihah.


















Nie pun remaja celaru jugak tapi sempat aku selamatkan dengan cara mengajak diorang main bola. Aku nengok je la. (bersama junior 89-91 kalu tak silap).

3 comments

  1. Yann 87-89 // September 7, 2009 at 2:37 PM  

    Tuan Man... malam tadi aku baru jumpa Man Panjang.. Super junior kau.. dia kirim salam kat kau..

  2. John Gedegang // September 7, 2009 at 2:40 PM  

    Wei.. bebudak... mana kau org melesap hah!

  3. Anonymous // September 7, 2009 at 2:44 PM  

    demang.... gambau bluuurrr ar. macam MISTERI NUSANTARA la plak...

Sampaikan Pesanan Anda


Nama
Alamat Email
Perkara
Mesej
Image Verification
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]